Кількість
|
Вартість
|
||
|
LELO - шведська компанія, що створює високоякісні секс-іграшки та товари для інтимного догляду, включаючи косметику та презервативи. Заснований у 2003 році у Стокгольмі дизайнерами Еріком Каленом та Карлом Магнусоном разом з інженером Філіпом Седічем, бренд LELO швидко перетворився з невеликого виробництва на світового лідера індустрії. Сьогодні продукція LELO представлена більш ніж у 160 країнах, а офіси компанії розташовані у Стокгольмі, Мельбурні, Сан-Хосе та Шанхаї. LELO славиться і ексклюзивними виробами, такими як вібратор із покриттям із 24-каратного золота вартістю 15 000 доларів США.
Мета бренду - зруйнувати табу навколо секс-іграшок і зробити їх такими вишуканими, щоб вони стали предметом гордості. LELO - це не просто бренд, а рух за самоцінність, що підтримує ідею, що задоволення виходить за межі статі, сексуальної орієнтації та віку. Під слоганом Come Together компанія закликає насолоджуватися своїм тілом вільно і без сором'язливості.
LELO удостоєний престижних нагород, включаючи:
- Best Luxury Range, Adaltex Awards 2019,
- Excellence in Product Packaging, XBIZ Europa Awards 2020,
- Luxury Brand of the Year, XBIZ Europa Awards 2021,
- Luxury Brand of the Year, XBIZ Awards 2022.
LELO - це втілення розкоші та інновацій, яке робить інтимне життя по-справжньому естетичним та комфортним.